+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel JANA Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 370 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 15.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Čistý pokoj ..milá recepční

  • Jediné co se mě nelíbilo bylo to ze jsem jednou už tam byla ubytována a tetka jsem si priplatila lepší pokoj ale přišel mě úplně stejný jako standart

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 15.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Josef

dospělý pár, 17.4.2017

Karvina Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 1.2.2017

Polski

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 17.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • všechno!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 11.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Kuchyně

  • Zařízení pokoje bylo hodně opotřebované a neodpovídalo ceně.

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Ivana Markovičová

jednotlivec, 27.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr

jednotlivec, 23.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Spokojenost. Pěkný hotel, čistý, Při snídani ochotný personál a vše proběhlo, jak jsme potřebovali. Myslím, že pokud si na recepci stěžují nějací hosté, měla by recepční se přes to přenést a s lepší profesionalitou komunikovat s dalším hosty, kteří jí nepřišli si stěžovat na nějaké nesrovnalosti, které se jim nelíbili. Děkuji.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel JANA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Petře, děkuji za Vaše kladné hodnocení pobytu v našem hotelu. Zejména mě velmi těší Vaše spokojenost s čistotou pokoje, hotelu i ochotou našeho personálu. Budu velmi rád, pokud se rozhodnete hotel Jana opět navštívit. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu.

Tomáš Ryba

skupina přátel, 21.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dobrá kuchyně a nabídka jídel.

  • Bylo nám zatajeno,že vstup do welness je jedině bez plavek. Při skončení pobytu jsme se dozvěděli,že se zde platí parkovné,za každý den 100Kč

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 16.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • profesionální personál na recepci čistota

  • omezené služby v hotelové restauraci nepřipravená sauna při otevření SPA, pouze 40 stupňů

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Hotel JANA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi pobytu v hotelu Jana. Obzvláště s potěšením se dozvídám o Vaší spokojenosti s naší kuchyní i nabídkou jídelního lístku. Co se týče sauny, je možné, že jste naše wellness navštívili těsně po otevření, kdy ještě sauna nebyla dostatečně rozehřátá. Pevně však doufám, že jednoznačně převážily pozitivní dojmy a brzy náš hotel opět navštívíte. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu

Viktor Hagenhofer

dospělý pár, 10.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi milý personál. Děti (číšníci) se ještě učily, takže je třeba přimhouřit oko nad profesními nedostatky:-)

  • Při závěrečném vyúčtování byly na účtu položky navíc (2x 2 dcl vína). Při jejich dohledávání jsme ale zjistili, že nám byla naúčtována i voda z kohoutku. Bylo nám vysvětleno, že voda z kohoutku rozhodně nepatří do kategorie all inklusive. Pochopil jsem a s úsměvem zaplatil o pár set více, poněvadž jsme kromě vody z kohoutku i šlapali po kobercích, otevírali dveře, dýchali vzduch atd.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Ivana

dospělý pár, 26.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Byli jsme spokojeni - v hotelové restauraci výborné jídlo, čistý útulný pokoj,v ceně vířivka a sauna, vyzkoušeli jsme a vše ok.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel JANA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Ivano, děkuji za Vaše kladné hodnocení pobytu v našem hotelu. Zejména mě velmi těší Vaše spokojenost s čistotou pokoje, hotelu i ochotou našeho personálu. Budu velmi rád, pokud se rozhodnete hotel Jana opět navštívit. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu.

Olga Jarčíková

jednotlivec, 8.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 2.7.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Vstřícnost a ochotu personálu. Kvalitní a chutné jídlo.

  • Přestože je hotel po rekonstrukci, nekvalitně provedené práce (utržená klika v koupelně, nedržící držák sprchy, vyviklaná polička na ručníky). Lednička v pokoji téměř nechladila. Nepřítomnosti klimatizace na pokoji, vzhledem k 30stupňovým vedrům hodně nepříjemné. Nemožnost využít služeb maséra bez objednání před pobytem, přestože to hotel na svých stránkách inzeruje. Ve Welnes nefungovala sprcha, v převlékací kabince není kam odložit věci (lavička, věšáky). V léte rozhodně nestačí k welness aktivitám sauny a jedna whirpool.

Personál
6
Služby
1
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anna Zelenková

rodina se staršími dětmi, 2.7.2012

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • klidné prostředí okolí poskytuje zajímavá místa k návštěvě bohatá nabídka wellnes

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

František Povýšil

jednotlivec, 1.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ochotný a velice milý personál, vynikající kuchyně. Vybavení a čistota hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

František Povýšil

jednotlivec, 1.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice milý a ochotný personál. Vynikající kuchyně a vybavení hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Minařík

mladý pár, 27.6.2012

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemný personál Vše co bylo slíbeno bylo splněno¨ Výborná chuť jídla¨ Dobré služby

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Sklářová

ostatní, 18.6.2012

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • pobyt byl na základě voucheru, pár věcí mě zklamalo. Například úzký výběr možností menu na večeře zahrnuté v pobytu. Také mě zarazil pohled na větrák nad sprchami ve wellnessu, hluk až do 4 do rána v důsledku pořádání oslavy svatby či poměrně nepraktická toaleta spojená s koupelnou.

Personál
9
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Miroslava Kovaříková

dospělý pár, 16.6.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • S pobytem v HOTELU JANA jsme byli velice spokojemi Byl tam příjemný a ochotný personál. Dobře jsme si tam odpočinuli, rádi se někdy vrátíme.

  • personál byl ochotný a vstřícný výborná strava čistota na pokojích i v ostatních prostorách

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8