+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel JANA Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 370 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 15.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Čistý pokoj ..milá recepční

  • Jediné co se mě nelíbilo bylo to ze jsem jednou už tam byla ubytována a tetka jsem si priplatila lepší pokoj ale přišel mě úplně stejný jako standart

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 15.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef

Älteres Paar, 17.4.2017

Karvina Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.2.2017

Polski

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • všechno!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 11.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Kuchyně

  • Zařízení pokoje bylo hodně opotřebované a neodpovídalo ceně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Ivana Markovičová

Einzelreisender, 27.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr

Einzelreisender, 23.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Spokojenost. Pěkný hotel, čistý, Při snídani ochotný personál a vše proběhlo, jak jsme potřebovali. Myslím, že pokud si na recepci stěžují nějací hosté, měla by recepční se přes to přenést a s lepší profesionalitou komunikovat s dalším hosty, kteří jí nepřišli si stěžovat na nějaké nesrovnalosti, které se jim nelíbili. Děkuji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel JANA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Petře, děkuji za Vaše kladné hodnocení pobytu v našem hotelu. Zejména mě velmi těší Vaše spokojenost s čistotou pokoje, hotelu i ochotou našeho personálu. Budu velmi rád, pokud se rozhodnete hotel Jana opět navštívit. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu.

Tomáš Ryba

Gruppe von Freunden, 21.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobrá kuchyně a nabídka jídel.

  • Bylo nám zatajeno,že vstup do welness je jedině bez plavek. Při skončení pobytu jsme se dozvěděli,že se zde platí parkovné,za každý den 100Kč

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 16.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • profesionální personál na recepci čistota

  • omezené služby v hotelové restauraci nepřipravená sauna při otevření SPA, pouze 40 stupňů

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7
Hotel JANA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi pobytu v hotelu Jana. Obzvláště s potěšením se dozvídám o Vaší spokojenosti s naší kuchyní i nabídkou jídelního lístku. Co se týče sauny, je možné, že jste naše wellness navštívili těsně po otevření, kdy ještě sauna nebyla dostatečně rozehřátá. Pevně však doufám, že jednoznačně převážily pozitivní dojmy a brzy náš hotel opět navštívíte. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu

Viktor Hagenhofer

Älteres Paar, 10.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Velmi milý personál. Děti (číšníci) se ještě učily, takže je třeba přimhouřit oko nad profesními nedostatky:-)

  • Při závěrečném vyúčtování byly na účtu položky navíc (2x 2 dcl vína). Při jejich dohledávání jsme ale zjistili, že nám byla naúčtována i voda z kohoutku. Bylo nám vysvětleno, že voda z kohoutku rozhodně nepatří do kategorie all inklusive. Pochopil jsem a s úsměvem zaplatil o pár set více, poněvadž jsme kromě vody z kohoutku i šlapali po kobercích, otevírali dveře, dýchali vzduch atd.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Ivana

Älteres Paar, 26.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Byli jsme spokojeni - v hotelové restauraci výborné jídlo, čistý útulný pokoj,v ceně vířivka a sauna, vyzkoušeli jsme a vše ok.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Hotel JANA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Ivano, děkuji za Vaše kladné hodnocení pobytu v našem hotelu. Zejména mě velmi těší Vaše spokojenost s čistotou pokoje, hotelu i ochotou našeho personálu. Budu velmi rád, pokud se rozhodnete hotel Jana opět navštívit. S pozdravem, L. Souček - ředitel hotelu.

Olga Jarčíková

Einzelreisender, 8.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 2.7.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Vstřícnost a ochotu personálu. Kvalitní a chutné jídlo.

  • Přestože je hotel po rekonstrukci, nekvalitně provedené práce (utržená klika v koupelně, nedržící držák sprchy, vyviklaná polička na ručníky). Lednička v pokoji téměř nechladila. Nepřítomnosti klimatizace na pokoji, vzhledem k 30stupňovým vedrům hodně nepříjemné. Nemožnost využít služeb maséra bez objednání před pobytem, přestože to hotel na svých stránkách inzeruje. Ve Welnes nefungovala sprcha, v převlékací kabince není kam odložit věci (lavička, věšáky). V léte rozhodně nestačí k welness aktivitám sauny a jedna whirpool.

Persönlich
6
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anna Zelenková

Familie mit älteren Kindern, 2.7.2012

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • klidné prostředí okolí poskytuje zajímavá místa k návštěvě bohatá nabídka wellnes

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

František Povýšil

Einzelreisender, 1.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ochotný a velice milý personál, vynikající kuchyně. Vybavení a čistota hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

František Povýšil

Einzelreisender, 1.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice milý a ochotný personál. Vynikající kuchyně a vybavení hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Tomáš Minařík

Junges Paar, 27.6.2012

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný personál Vše co bylo slíbeno bylo splněno¨ Výborná chuť jídla¨ Dobré služby

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Sklářová

andere Gruppe, 18.6.2012

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • pobyt byl na základě voucheru, pár věcí mě zklamalo. Například úzký výběr možností menu na večeře zahrnuté v pobytu. Také mě zarazil pohled na větrák nad sprchami ve wellnessu, hluk až do 4 do rána v důsledku pořádání oslavy svatby či poměrně nepraktická toaleta spojená s koupelnou.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
7

Miroslava Kovaříková

Älteres Paar, 16.6.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • S pobytem v HOTELU JANA jsme byli velice spokojemi Byl tam příjemný a ochotný personál. Dobře jsme si tam odpočinuli, rádi se někdy vrátíme.

  • personál byl ochotný a vstřícný výborná strava čistota na pokojích i v ostatních prostorách

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8