+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel JANA Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 370 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 20.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Jindřiška Šmerdová

rodina s malými dětmi, 19.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemné prostředí,vstřícný personál,spokojenost.Chybí snad jen vyžití pro malé děti

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Ondřej Frank

mladý pár, 19.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Sand jen to, že sloná pára byla nefunkční.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Miloš Lédl

dospělý pár, 12.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše hodnotíme podle skutečnosti a naší spokojenosti, u krásného wellnesu jsme postrádali bazén. Jinak hodnocení jen v samých superlativech. Lédl

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 7.3.2012

Králův Dvůr, ČR

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Byli jsme spokojeni, ale nebylo kde si zaplavat.

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Karel Pulda

rodina s malými dětmi, 7.3.2012

Kladno CR

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Lukáš Veltruský

dospělý pár, 6.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsem naprosto spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcel Czichon

dospělý pár, 5.3.2012

Hať, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nemám výtky, profesionální personál a služby (špičková kuchyň), odpovídající 4 * hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Petrželka

mladý pár, 5.3.2012

Znojmo ČR

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hotel byl skvělý. Opravdu vynikající jídlo, skvělé lázně a velice ochotný personál.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Marek Krištofík

dospělý pár, 5.3.2012

Trnava, Slovensko

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pobyt v hotely sme absolvovali ako wellness vikend, no so službami hotelového wellness sme neboli veľmi spokojní. Pred vstupom do wellness sme na recepcii dostali uteráky, plachty nie. Tie nám boli vydané až potom, ako sme si ich boli dodatočne vypýtať. Ľudia chodili do sáun v plavkách (keďže plachty nedostali), aj keď na dverách bola zákazová značka týkajúca sa plaviek vo wellness. V piatok z 5 sáun boli v prevádzke len 3, v sobotu 4. Na recepcii nám problém nikto neoznámil. Voda vo výrivke bola taká studená, že priateľka do nej ani nešla. Chýbala oddelená oddychová časť s lehátkami. Pri ostrých svetlách a kričiacich deťoch vo výrivke sa návštevník po pobyte v saune nezrelaxuje.

Personál
9
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel JANA odpověděl na tuto recenzi.
Pane Krištofíku dobrý den, díky za Vaše připomínky, které jsou inspirující. Sám za sebe mohu říci, že jsme před vybudováním wellness navštívili asi 9 hotelů na Slovensku, Rakousku a v SRN. Vše s cílem vybudovat a provozovat wellness tak, aby vyhovoval co nejvíce našim klientům. Konstatuji, že Slovensko je ve "wellness kultuře " o pořádný krok vpředu před Českem. Klienti si bohužel neuvědomují, že plavky jsou největším zrojem nečistoty, která se přináší do wellness. Nás to stojí zvýšené úsilí při udržování čistoty a to zejména Whirpoolu. Každý den musíme podle počtu návštěvníků vyměnit na osobu 50l vody. Bohužel i se strátami vody které vystříkají z vany dovádějící klienti a opuštěním whirpoolu bez vypnutí perličky dochází ke zbytečnému ochlazování vody, která je jinak nastavena na 35 st. C. Bohužel se v pátek poruchala 1 pára, náhradní díl jsme ihned v pondělí objednali. Co se týče plachet, tak jsme se s nimi setkali jen na Slovensku. Žádný hotel v Rakousku a SRN plachty neposkytoval.Přesto klienti byli bez plavek. My jsme je zavedli na přání hosta. Budeme nad tím přemýšlet a doufám, že do budoucna provoz i po této ztránce vylepšíme. Omlouváme se za problémy a doufáme ve Vaši přízeň i nadále. Vaše připomínky byly opravdu pro náš perzonál podnětné a za to mnohokrát děkuji.
Zdravím a doufám někdy na shledanou.

Pavel Čada

Ivo Stanev

mladý pár, 2.3.2012

Přerov, Česká Republika

  • Celkové hodnocení
35 %
  • Je smutné,že v podvečer není možno si zapůjčit čistý župan do wellness. Myslíme,že info mezi jednotlivými zaměstnanci by měli lépe fungovat.Při cenách v tomto hotelu platit ještě dost vysoké parkovné je dost nevhodné.

Personál
5
Služby
3
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
0

Vincent Hlavenka

jednotlivec, 1.3.2012

Petrovice u Karviné

  • Celkové hodnocení
76 %
  • S ubytováním a službami jsme byli celkem spokojeni až na internetové připojení. Byli jsme ubytováni na pokoji 216 a prostřednictvím místní WIFI se nebylo možné připojit!

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 29.2.2012

Střítež, ČR

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Vlasta Hendrychová

dospělý pár, 29.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 28.2.2012

Staré Hradiště

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Župany do welnes centra byly za poplatek 50,- Kč po dobu v hotelu k vyzvednutí na recepci. Prostěradla do welnes nebyla vůbec.Personál v restauracích i na recepci byl velmi příjemný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 27.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úžasný hotel. Všude čisto a moc ochotný a příjemný personál a strašně dobré jídlo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Kulhan

dospělý pár, 27.2.2012

Dolní Bukovsko, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Chtěl bych touto cestou poděkvat celému personálu bez vyjímky za velice laskavý osobní přístup. Poskytnuté služby byly na jedničku s hvězdičkou. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Frantisek Rolinek

mladý pár, 27.2.2012

Praha, Ceska Republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 26.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vážení. Pobyt u Vás se nám velmi líbil, vše bylo opravdu na jedničku. Pouze snad teplota vířivky ve wellness byla pouze pro otužilce a ani druhý den po naší urgenci se nijak nezměnila. Možná by bylo dobré zadat do počítače jiné teploty (tak nám to bylo vysvětleno). Přejeme i nadále hodně spokojených hostů. Rádi se do Vašeho hotelu vrátíme.JJ+JS

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10