+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel JANA Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 370 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 20.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
9

Jindřiška Šmerdová

Familie mit kleinen Kindern, 19.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Příjemné prostředí,vstřícný personál,spokojenost.Chybí snad jen vyžití pro malé děti

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
9

Ondřej Frank

Junges Paar, 19.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Sand jen to, že sloná pára byla nefunkční.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Miloš Lédl

Älteres Paar, 12.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše hodnotíme podle skutečnosti a naší spokojenosti, u krásného wellnesu jsme postrádali bazén. Jinak hodnocení jen v samých superlativech. Lédl

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 7.3.2012

Králův Dvůr, ČR

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Byli jsme spokojeni, ale nebylo kde si zaplavat.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Karel Pulda

Familie mit kleinen Kindern, 7.3.2012

Kladno CR

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Lukáš Veltruský

Älteres Paar, 6.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsem naprosto spokojeni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marcel Czichon

Älteres Paar, 5.3.2012

Hať, ČR

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nemám výtky, profesionální personál a služby (špičková kuchyň), odpovídající 4 * hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Tomáš Petrželka

Junges Paar, 5.3.2012

Znojmo ČR

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel byl skvělý. Opravdu vynikající jídlo, skvělé lázně a velice ochotný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Marek Krištofík

Älteres Paar, 5.3.2012

Trnava, Slovensko

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Pobyt v hotely sme absolvovali ako wellness vikend, no so službami hotelového wellness sme neboli veľmi spokojní. Pred vstupom do wellness sme na recepcii dostali uteráky, plachty nie. Tie nám boli vydané až potom, ako sme si ich boli dodatočne vypýtať. Ľudia chodili do sáun v plavkách (keďže plachty nedostali), aj keď na dverách bola zákazová značka týkajúca sa plaviek vo wellness. V piatok z 5 sáun boli v prevádzke len 3, v sobotu 4. Na recepcii nám problém nikto neoznámil. Voda vo výrivke bola taká studená, že priateľka do nej ani nešla. Chýbala oddelená oddychová časť s lehátkami. Pri ostrých svetlách a kričiacich deťoch vo výrivke sa návštevník po pobyte v saune nezrelaxuje.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel JANA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Pane Krištofíku dobrý den, díky za Vaše připomínky, které jsou inspirující. Sám za sebe mohu říci, že jsme před vybudováním wellness navštívili asi 9 hotelů na Slovensku, Rakousku a v SRN. Vše s cílem vybudovat a provozovat wellness tak, aby vyhovoval co nejvíce našim klientům. Konstatuji, že Slovensko je ve "wellness kultuře " o pořádný krok vpředu před Českem. Klienti si bohužel neuvědomují, že plavky jsou největším zrojem nečistoty, která se přináší do wellness. Nás to stojí zvýšené úsilí při udržování čistoty a to zejména Whirpoolu. Každý den musíme podle počtu návštěvníků vyměnit na osobu 50l vody. Bohužel i se strátami vody které vystříkají z vany dovádějící klienti a opuštěním whirpoolu bez vypnutí perličky dochází ke zbytečnému ochlazování vody, která je jinak nastavena na 35 st. C. Bohužel se v pátek poruchala 1 pára, náhradní díl jsme ihned v pondělí objednali. Co se týče plachet, tak jsme se s nimi setkali jen na Slovensku. Žádný hotel v Rakousku a SRN plachty neposkytoval.Přesto klienti byli bez plavek. My jsme je zavedli na přání hosta. Budeme nad tím přemýšlet a doufám, že do budoucna provoz i po této ztránce vylepšíme. Omlouváme se za problémy a doufáme ve Vaši přízeň i nadále. Vaše připomínky byly opravdu pro náš perzonál podnětné a za to mnohokrát děkuji.
Zdravím a doufám někdy na shledanou.

Pavel Čada

Ivo Stanev

Junges Paar, 2.3.2012

Přerov, Česká Republika

  • Gesamtbewertung
35 %
  • Je smutné,že v podvečer není možno si zapůjčit čistý župan do wellness. Myslíme,že info mezi jednotlivými zaměstnanci by měli lépe fungovat.Při cenách v tomto hotelu platit ještě dost vysoké parkovné je dost nevhodné.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
0

Vincent Hlavenka

Einzelreisender, 1.3.2012

Petrovice u Karviné

  • Gesamtbewertung
76 %
  • S ubytováním a službami jsme byli celkem spokojeni až na internetové připojení. Byli jsme ubytováni na pokoji 216 a prostřednictvím místní WIFI se nebylo možné připojit!

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 29.2.2012

Střítež, ČR

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vlasta Hendrychová

Älteres Paar, 29.2.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 28.2.2012

Staré Hradiště

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Župany do welnes centra byly za poplatek 50,- Kč po dobu v hotelu k vyzvednutí na recepci. Prostěradla do welnes nebyla vůbec.Personál v restauracích i na recepci byl velmi příjemný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 27.2.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Úžasný hotel. Všude čisto a moc ochotný a příjemný personál a strašně dobré jídlo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslav Kulhan

Älteres Paar, 27.2.2012

Dolní Bukovsko, ČR

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Chtěl bych touto cestou poděkvat celému personálu bez vyjímky za velice laskavý osobní přístup. Poskytnuté služby byly na jedničku s hvězdičkou. Děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.2.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Frantisek Rolinek

Junges Paar, 27.2.2012

Praha, Ceska Republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 26.2.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vážení. Pobyt u Vás se nám velmi líbil, vše bylo opravdu na jedničku. Pouze snad teplota vířivky ve wellness byla pouze pro otužilce a ani druhý den po naší urgenci se nijak nezměnila. Možná by bylo dobré zadat do počítače jiné teploty (tak nám to bylo vysvětleno). Přejeme i nadále hodně spokojených hostů. Rádi se do Vašeho hotelu vrátíme.JJ+JS

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10