+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel JANA Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 370 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Václav Vránek

jednotlivec, 25.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Všední den v pohodě, pátek a sobota hodně lidí. Postrádáme bazén a manželské postele v ceně. Přeji hezký pobyt

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jana Pekárková

skupina přátel, 23.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Při příjezdu do hotelu, jsme nebyli spokojené hlavně s recepčními. Nevím zda vedli mezi sebou nějaký boj,ale výměna názorů mezi sebou při obsluze hostů,když se ubytovávají,nejeví dobré známka. První den neochota vysvětlení ve Wellnes systému, když nefungovala karta od hotelového pokoje - poslouchat věty stylu Vy to neumíte, to musíte více tlačit na levou stranu, až po výměně dvou karet, byla ochotna jít s námi a zkusit ,že to opravdu nefunguje. Na žádost nového pokoje, opět mezi sebou recepční dohadovali,že nám ho nedají, že není důvod, že není uklizenej a tak...Díky takovému přístupu se tam už člověk znovu nevrátí a ani bohužel nedoporučí, ať už servis v restauraci byl skvělý,jídlo nás mile překvapilo a moc chutnalo, úklid také na jedničku, pan masér s komestičkou prostě super...Jen by to chtělo,aby více na recepci věděli, dokázali vysvětlit a byla vidět ochota a né ,že je někdo otravuje...a tím tak pokazit celej víkend. Jedeme tam za odpočinkem a pak Vás čeká tohle...Kvalita internetového připojení na pokoji nebyla vysoká, slabý signál :(

Personál
5
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Lucie Nalepová

mladý pár, 23.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel a hotelový personál jsou velice příjemní. Vždy usměvaví a pohodoví lidé dodávají odpočinku v hotelu potřebný klid. Wellnes centrum je příjemným prostředím k odpočinku a relaxaci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

petrvaldak

dospělý pár, 21.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Vše bylo v naprostém pořádku, jen poněkud drahé parkovné u hotelu (199Kč/noc). Doporučuji všem milovníkům wellnessu.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 21.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hotel je čistý a příjemný. Personál velmi milý a vstřícný. Kuchyně výborná. Pouze nás zarazil doplatek za pokoj s manželskou postelí 300 Kč / den. Pobyt jsme dostali jako poukaz s pokojem Comfort.

Personál
10
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Andrea Zuščáková

ostatní, 21.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost. Příjemné prostředí, milý personál a služby na vysoké úrovni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Andrea Brymova

dospělý pár, 17.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • absolutní spokojenost,nebylo co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslava Šmírová

dospělý pár, 16.11.2011

ČR,Praha

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Při příjezdu jsme měli problém najít příjezdovou cestu k hotelu, která z hlavní silnice nebyla označena, s ohledem na bílo červené označení praporky to vypadalo, že zde probíhají silniční práce, což zřejmě probíhaly. Nicméně chybí upoutací cedule na hotel, které by měly být vhodně a viditelně umístěny. Personál v restauraci a uklízející pracovnice byli velmi příjemní a profesionální. Bohužel denní směna v recepci tuto vlastnost postrádala, noční recepční byla naopak velmi milá a naše dotazy zodpověděla. Denní směnou jsme nebyli informováni např. o způsobu používání vstupních karet, jejich využití při zapínání el.spotřebičů, jak si objednat masáž /toto nám bylo na náš dotaz sděleno noční službou/ . bylo nám i řečeno, že do Wellnes centra se musíme objednat, což bylo i v písemných pokynech, ale informace o tom, zda mít sebou např. plavky, bychom měli získat v recepci. vyvěsit tyto údaje až na vstupní dveře je pozdě.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 15.11.2011

Ostrava

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9

Iveta Richterová

ostatní, 14.11.2011

Přerov

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Největším mínusem tohoto hotelu je obsluha v restauraci, je velice pomalá a trochu arogantní. Jednou jsme z restaurace odešli, protože nás nikdo obsloužit nepřišel a obsluha o nás věděla. Asi třikrát se na nás jen podívala, ale nic víc. Jídlo v restauraci neodpovídá vysoké ceně, protože kvalita nebyla úplně 100% a porce nám připadali malé. Nejhorší byli asi borůvky na lívancích, které byli cítit mrazákem :-( Donáška piva trvala 10 minut!!! A to ještě po urgenci, že už na pivo 15 minut čekáme. Personál na recepci byl vždy ochotný a milý. Kvalita připojení wifi dostačující na běžné brouzdání po internetu. Parkovacích míst dostatek, nekryté, ale hlídané kamerou. Wellness na dobré úrovni. V pokoji trochu prach na skříńkách, ramínkách, okno se nedovíralo, v koupelně na zemi rozpraskané dlaždice. Celkově dojem průměrný, ale zatím další návštěvu hotelu neplánujeme.

Personál
5
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Štěpánka Dvořáková

dospělý pár, 14.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • super pobyt, hodnotím-li k nmou zaplacené ceně wellness víkendu s 66% slevou. Pokud bych platila plnou cenu má tento hotel označený jako čtyřhvězdičkový velké rezervy v přístupu ke klientovi, jako příklad uvádím: postrádám zapůjčení županů, jako součást vybavení na pokoji (vzhledem k wellness). Byly sice k dispozici osušky oproti záloze na recepci, ale klient si je musí odnést na pokoj, výměna je možná pouze pokud se je nepodaří do další návštěvy wellness usušit. I v případě uvedeného neomezeného vstupu do wellness musíte na recepci wellness objednat. Kuchyně a současně prostředí wellness výborné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 11.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Sluníčko

dospělý pár, 10.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Na místě jsme si museli připlatit 600Kč za manželskou postel na pokoji, což u nabídky stylu "víkend pro dva" zní poněkud trapně. Stejně tak byla po nás požadována personálem vyšší cena za parkování, než nám byla sdělena při telefonickém potvrzení rezervace.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 7.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel je fantastický. Wellnes centrum je opravdu na té nejvyšší úrovni. Víkend jsme si užili a můžu vřele doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Břetislav Sýkora

dospělý pár, 7.11.2011

Mokré Lazce ČR

  • Celkové hodnocení
86 %
  • S celkovým pobytem jsme byli nadmíru spokojeni. Vše fungovalo jak má, drobné nedostatky personál ihned vyřešil k naší spokojenosti. Parkování hned u hotelu :-) ale placené:-(.WIFI fungovalo. Pěkné welnes, využili jsme maximálně.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zbyněk Kříbek

dospělý pár, 7.11.2011

Mokré Lazce, CR

  • Celkové hodnocení
84 %
  • S ubytováním, službami, personálem jsme byli velmi spokojeni. Využili jsme welnesu, bowlig - vše super. Krásný hotel i okolí. Výborná kuchyně. Rádi se budeme vracet.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Aleš Havel

mladý pár, 7.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Placené parkoviště u 4* hotelu není zrovna nejlepší vizitka na uvítanou. Jinak super.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Daniela Fejfárková

skupina přátel, 6.11.2011

Přerov, Česká Republika

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Jindřich Gloser

jednotlivec, 4.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Hawliczková

skupina přátel, 3.11.2011

PÍSEK, ČESKÁ REPUBLIKA

  • Celkové hodnocení
100 %
  • KRÁSNÝ HOTEL, PĚKNÉ PROSTŘEDÍ, MILÝ PERSONÁL A OCEŇUJI KUCHYŇ, VÝBORNÉ JÍDLO

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10