+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel JANA Recenzie

Hodnotenie hotela

89%
Veľmi dobré

podľa 370 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavenie

    89%
  • Komfort

    89%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 20.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
9

Jindřiška Šmerdová

rodina s malými deťmi, 19.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Příjemné prostředí,vstřícný personál,spokojenost.Chybí snad jen vyžití pro malé děti

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Ondřej Frank

mladý pár, 19.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Sand jen to, že sloná pára byla nefunkční.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Miloš Lédl

starší pár, 12.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše hodnotíme podle skutečnosti a naší spokojenosti, u krásného wellnesu jsme postrádali bazén. Jinak hodnocení jen v samých superlativech. Lédl

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 7.3.2012

Králův Dvůr, ČR

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Byli jsme spokojeni, ale nebylo kde si zaplavat.

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Karel Pulda

rodina s malými deťmi, 7.3.2012

Kladno CR

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
7

Lukáš Veltruský

starší pár, 6.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byli jsem naprosto spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Marcel Czichon

starší pár, 5.3.2012

Hať, ČR

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Nemám výtky, profesionální personál a služby (špičková kuchyň), odpovídající 4 * hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Tomáš Petrželka

mladý pár, 5.3.2012

Znojmo ČR

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Hotel byl skvělý. Opravdu vynikající jídlo, skvělé lázně a velice ochotný personál.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Marek Krištofík

starší pár, 5.3.2012

Trnava, Slovensko

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Pobyt v hotely sme absolvovali ako wellness vikend, no so službami hotelového wellness sme neboli veľmi spokojní. Pred vstupom do wellness sme na recepcii dostali uteráky, plachty nie. Tie nám boli vydané až potom, ako sme si ich boli dodatočne vypýtať. Ľudia chodili do sáun v plavkách (keďže plachty nedostali), aj keď na dverách bola zákazová značka týkajúca sa plaviek vo wellness. V piatok z 5 sáun boli v prevádzke len 3, v sobotu 4. Na recepcii nám problém nikto neoznámil. Voda vo výrivke bola taká studená, že priateľka do nej ani nešla. Chýbala oddelená oddychová časť s lehátkami. Pri ostrých svetlách a kričiacich deťoch vo výrivke sa návštevník po pobyte v saune nezrelaxuje.

Personál
9
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel JANA odpovedalo na toto hodnotenie.
Pane Krištofíku dobrý den, díky za Vaše připomínky, které jsou inspirující. Sám za sebe mohu říci, že jsme před vybudováním wellness navštívili asi 9 hotelů na Slovensku, Rakousku a v SRN. Vše s cílem vybudovat a provozovat wellness tak, aby vyhovoval co nejvíce našim klientům. Konstatuji, že Slovensko je ve "wellness kultuře " o pořádný krok vpředu před Českem. Klienti si bohužel neuvědomují, že plavky jsou největším zrojem nečistoty, která se přináší do wellness. Nás to stojí zvýšené úsilí při udržování čistoty a to zejména Whirpoolu. Každý den musíme podle počtu návštěvníků vyměnit na osobu 50l vody. Bohužel i se strátami vody které vystříkají z vany dovádějící klienti a opuštěním whirpoolu bez vypnutí perličky dochází ke zbytečnému ochlazování vody, která je jinak nastavena na 35 st. C. Bohužel se v pátek poruchala 1 pára, náhradní díl jsme ihned v pondělí objednali. Co se týče plachet, tak jsme se s nimi setkali jen na Slovensku. Žádný hotel v Rakousku a SRN plachty neposkytoval.Přesto klienti byli bez plavek. My jsme je zavedli na přání hosta. Budeme nad tím přemýšlet a doufám, že do budoucna provoz i po této ztránce vylepšíme. Omlouváme se za problémy a doufáme ve Vaši přízeň i nadále. Vaše připomínky byly opravdu pro náš perzonál podnětné a za to mnohokrát děkuji.
Zdravím a doufám někdy na shledanou.

Pavel Čada

Ivo Stanev

mladý pár, 2.3.2012

Přerov, Česká Republika

  • Celkové hodnotenie
35 %
  • Je smutné,že v podvečer není možno si zapůjčit čistý župan do wellness. Myslíme,že info mezi jednotlivými zaměstnanci by měli lépe fungovat.Při cenách v tomto hotelu platit ještě dost vysoké parkovné je dost nevhodné.

Personál
5
Služby
3
Čistota
4
Komfort
2
Hodnota/peniaze
0

Vincent Hlavenka

jednotlivec, 1.3.2012

Petrovice u Karviné

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • S ubytováním a službami jsme byli celkem spokojeni až na internetové připojení. Byli jsme ubytováni na pokoji 216 a prostřednictvím místní WIFI se nebylo možné připojit!

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
6
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 29.2.2012

Střítež, ČR

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Vlasta Hendrychová

starší pár, 29.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 28.2.2012

Staré Hradiště

  • Celkové hodnotenie
94 %
  • Župany do welnes centra byly za poplatek 50,- Kč po dobu v hotelu k vyzvednutí na recepci. Prostěradla do welnes nebyla vůbec.Personál v restauracích i na recepci byl velmi příjemný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
9

Anonym

starší pár, 27.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Úžasný hotel. Všude čisto a moc ochotný a příjemný personál a strašně dobré jídlo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Miroslav Kulhan

starší pár, 27.2.2012

Dolní Bukovsko, ČR

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Chtěl bych touto cestou poděkvat celému personálu bez vyjímky za velice laskavý osobní přístup. Poskytnuté služby byly na jedničku s hvězdičkou. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 27.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Frantisek Rolinek

mladý pár, 27.2.2012

Praha, Ceska Republika

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

starší pár, 26.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vážení. Pobyt u Vás se nám velmi líbil, vše bylo opravdu na jedničku. Pouze snad teplota vířivky ve wellness byla pouze pro otužilce a ani druhý den po naší urgenci se nijak nezměnila. Možná by bylo dobré zadat do počítače jiné teploty (tak nám to bylo vysvětleno). Přejeme i nadále hodně spokojených hostů. Rádi se do Vašeho hotelu vrátíme.JJ+JS

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10